Si tudi vi želite vzpostaviti red na področju delovnega časa?
Se tudi vam dogaja, da določeni delavci konstantno zamujajo na delo? Povrh tega pa menijo, da s tem ni nič narobe. Morda res ni!
Če vas kot delodajalca to moti, potem se morate najprej vprašati ali v vaši organizaciji veljajo pravila delovnega časa. So ta pravila zapisana? So bila predstavljena vašim sodelavcem? In ključno, ali so bila razumljena s strani vaših sodelavcev?
V veliki večini mi delodajalci odgovorijo da ne, vendar menijo, da bi delavci morali ravnati odgovorno pri pravočasnih prihodih na delo.
Če do sedaj niste jasno zapisali pravil vaše organizacije, potem seveda obstaja velika verjetnost, da vaši zaposleni ne delujejo skladno z vašimi pričakovanji. Rešitev je samo ena. Jasno opredelite pravila delovnega časa v internem aktu delodajalca. Pravilnik o delovnem času je eden izmed ključnih aktov podjetja, v katerem postavimo pomembne temelje organizacije. Bolj jasno bodo pravila zapisana, manj bo izzivov na področju delovnega časa.
Vendar sam pravilnik o delovnem času zahteva poglobljen vpogled v procese delodajalca. Namreč pravila morajo biti zapisana znotraj zakonskih okvirjev delovnega časa, hkrati pa morajo podpirati tudi učinkovito izvajanje vaših delovnih procesov. Zato v okviru kadrovske presoje identificiram dejanske potrebe delodajalca po opredelitvi delovnega časa.
Ne pozabite!
Zapisana pravila v internih aktih še ne pomenijo spoštovanje le teh. Zato pri zasnovi internih aktov delodajalca upoštevajte sledeča zlata pravila:
- Interne akte ne pišemo zaradi inšpektorjev, ampak zaradi lastnih potreb delodajalca
- Pravila naj bodo znotraj zakonskih okvirjev
- Akt naj podpira delodajalca na poti zastavljenega poslovnega cilja
- Pravilnike pišite za ciljno skupino, v njihovem razumljivem jeziku
- Pravilo jasno predstavite svojih sodelavcem
- Preverite ali so vaši sodelavci pravilno razumeli zapisana pravila
- Vsakoletno obnovite pravila z zaposlenimi